Kan ik al verlengen?

Met de verlengingschecker kom je er binnen 6 seconden achter wanneer jouw mobiele abonnement afloopt en of jij je abonnement al kunt verlengen. Iedereen kan bij ons verlengen, ook als je jouw vorige abonnement of telefoon niet bij ons hebt gekocht.

  • Altijd gratis nummerbehoud
  • Alle merken en alle netwerken
  • Verleng met 1 simpele sms

Check hier of je al kunt verlengen

Kies je huidige provider

Alles over verlengen

De keuze is aan u. We hebben het gemakkelijk voor u gemaakt door op 2 manieren uw ideale gsm met abonnement te vinden. Weet u precies welk toestel u wilt? Kies dan eerst deze gsm en zie vervolgens de beste aanbiedingen met deze gsm. Wilt u juist graag bij een bepaald netwerk een abonnement afsluiten? Kies dan voor de provider en het abonnement van uw keuze en selecteer vervolgens een gsm.

FAQ's verlengen

  • Nieuw, overstappen en verlengen. Wat is het verschil?

    Nieuw abonnement
    Wanneer je niet eerder een telefoonabonnement of prepaid simkaart hebt gehad, krijg je automatisch een nieuwe aansluiting met een nieuw telefoonnummer toegewezen van de provider. 

    Het kan ook zijn dat je een nieuw telefoonnummer wenst en niet meer gebruik wilt maken van je huidige telefoonnummer. In dat geval neem je ook een nieuw abonnement zonder nummerbehoud. Je dient wel je oude contract op te zeggen bij de provider.
     
    Overstappen - wisselen van provider mét nummerbehoud
    Overstappen houdt in dat je wisselt van provider (bijv. van KPN naar Vodafone) en dat je hetzelfde telefoonnummer behoud. Hierbij is in feite ook sprake van een nieuw abonnement. Indien je je huidige telefoonnummer wilt behouden, dan dien je tijdens de bestelling de optie nummerbehoud aan te vinken. Let op: uw huidige abonnement dient voor nummerbehoud binnen twee maanden af te lopen. 

    Verlengen - abonnement bij dezelfde provider
    Bij een abonnementsverlenging sluit je wederom een abonnement af bij je huidige provider. Dit kan gaan om een ander abonnement óf het voortzetten van je lopende abonnement. Bij een verlenging houd je dezelfde simkaart en telefoonnummer. 

  • Wanneer gaat mijn verlenging in?

    Wanneer je je huidige abonnement verlengt, verschilt het per provider wanneer je gebruik gaat maken van de belminuten, sms’jes en MB’s van de nieuwe bundel. Soms is dat per direct, soms pas na afloop van je lopende abonnement.

    Je ontvangt altijd een bericht met daarin de datum waarop je verlenging ingaat. Houd deze datum goed in de gaten. Verleng je namelijk met een abonnement met bijvoorbeeld meer MB's, dan is het belangrijk om te weten of je daar direct gebruik van kunt maken of niet.

    Ook kun je altijd in de persoonlijk inlog op de site van uw provider, zoals op My Vodafone of Mijn Tele2, zien wanneer je gebruik kunt maken van je (nieuwe) bundel.