Meest gestelde vragen

  • Vraag & Antwoord Verwachte toestellen

    Hoe weet ik wanneer een verwacht product beschikbaar is?

    Op deze pagina staan alle verwachte gsm’s op een rij. Daarbij staat tevens aangegeven wanneer de nieuwe telefoon ongeveer verwacht wordt. Deze datum is geschat en nog onzeker, h...

    Welke aanbiedingen zullen er beschikbaar zijn voor een verwachte gsm?

    Dat is van tevoren vaak nog onbekend. Pas net voordat de gsm geleverd wordt is het bekend in combinatie met welke abonnementen het toestel besteld kan worden. Wij vragen u daaro...

    Meer vragen over Vraag & Antwoord Verwachte toestellen
  • Bestellen & betalen

    Wat zijn de betaalgegevens van Typhone.nl?

    Wanneer je een bestelling plaatst, kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden. Wanneer je kiest voor een overboeking kun je het verschuldigde bedrag overschrijven. De g...

    Wat is een simlock op een mobiele telefoon?

    Wanneer een toestel een simlock heeft, kunt je dit toestel alleen gebruiken met een abonnement van een bepaalde provider. De toestellen die worden aangeboden op onze site zijn s...

    Meer vragen over Bestellen & betalen
  • VRAAG & ANTWOORD SIM ONLY

    Waarop vergelijkt Typhone.nl de abonnementen?

    Alle Sim Only abonnementen worden vergeleken aan de hand van jouw wensen en de kosten die daar tegenover staan. Tijdens het vergelijken van Sim Only abonnementen houden we ook r...

    Ik wil een Sim Only met internet, welke moet ik nemen?

    Dat ligt aan jouw wensen. Heb je veel of weinig data nodig en wil je het snelst mogelijke 4G internet of is een 3G verbinding ook snel genoeg voor jouw? Zoek je de best verkocht...

    Meer vragen over VRAAG & ANTWOORD SIM ONLY
  • Levering & retouren

    Hoe stuur ik mijn product retour?

    Ben je om welke reden dan ook niet tevreden over je aankoop, dan kun je tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je product(en) gebruik maken van onze retourservice.Je kunt bij onz...

    Wat zijn de retourvoorwaarden van Typhone.nl?

    Ben je om welke reden dan ook niet tevreden over je aankoop, dan kun je tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je product(en) gebruik maken van onze retourservice.Wanneer je een ...

    Meer vragen over Levering & retouren
  • Abonnementen

    Waar vind ik het simkaartnummer?

    Iedere simkaart heeft een uniek simkaartnummer. Dit simkaartnummer staat op de achterzijde van de simkaart, onder de chip van de simkaart. Het bestaat (meestal) uit 19 cijfers. ...

    Wat is de minimum leeftijd voor het afsluiten van een abonnement?

    Bij alle providers kun je een mobiel abonnement aansluiten als je 18 jaar of ouder bent.

    Meer vragen over Abonnementen
  • Garantie & Reparatie

    Wat moet ik doen wanneer mijn toestel defect is?

    Wanneer je product niet naar behoren functioneert, is dit natuurlijk erg vervelend. Om ervoor te zorgen dat de afhandeling zo vlot mogelijk verloopt, dien je de juiste procedure...

    Zijn er kosten verbonden aan een reparatie?

    Wanneer je jouw toestel ter reparatie aanbiedt, is het mogelijk dat daar kosten aan verbonden zijn. Hieronder lichten we toe waar je rekening mee dient te houden:  Je toestel i...

    Meer vragen over Garantie & Reparatie
  • Provider informatie

    Hoe moet ik de facturen van providers lezen?

    Alle providers hebben een eigen indeling van de factuur. Normaliter zie je het maandbedrag van je abonnement en eventuele extra kosten zoals gebruik buiten de bundel, kosten voo...

  • Nummerbehoud

    Alles wat je moet weten over nummerbehoud

    Samenvattend gaat nummerbehoud als volgt in zijn werk:- Je vult de benodigde gegevens in op het contract;- Typhone.nl regelt de overstap van je nummer en zegt je oude abonnement...

  • Contact

    Wat zijn de contactgegevens van Typhone.nl?

    Wanneer je vragen of opmerkingen hebt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Contactgegevens particulieren Per telefoonHet telefoonnummer van de Typhone klanten...

  • Algemeen

    Algemene Voorwaarden Typhone.nl

    Algemene Voorwaarden Op 25 oktober zijn de algemene voorwaarden veranderd. De zichttermijn is verlengd van 7 werkdagen naar 14 kalenderdagen. 1. Toepasselijkheid 1.1 In deze Alg...

    Privacy Statement

    De website van Typhone.nl (http://www.typhone.nl) kun je anoniem raadplegen. Er worden geen namen of andere gegevens die iets zeggen over de identiteit van de bezoekers vastgele...

    Meer vragen over Algemeen